Шкільний проект „Веселі перегони”

Веселі перегониСучасний стан розвитку людської цивілізації висуває нові вимоги до системи виховання дітей та молоді. І це цілком природно, оскільки процес виховання не може бути стереотипним для всіх часів. Пошук ефективних шляхів формування духовно і морально досконалої особистості привів до особистісно-орієнтованої моделі виховання.

Як організувати процес виховання учнів? Як зробити його змістовним та ефективним? Ці питання постали перед організаторами учнівського самоврядування в Ніжинській ЗОШ І – ІІІ ст. № 2. Створення колективу однодумців, захоплених спільною метою, важливою і цікавою для всіх справою, досягається через особливу організацію життєдіяльності колективу, головне місце у якій займають органи самоврядування. Тому одним із завдань організаторів школи було створити таку шкільну програму, яка б виховувала організаторів та ініціаторів цікавих та корисних справ. Головне, щоб створена модель програми була всім цікава, реально діяла, а не існувала формально.

Учнівське самоврядування є універсальною формою активності, яку можна з однаковим успіхом вважати як способом організації буття шкільного колективу, так і чинником творчої самореалізації особистості. Воно має на меті через широко розвинуту систему органів самоуправління забезпечити включення учнів у різноманітну глибоко змістовну діяльність колективу.

Створюючи модель шкільного проекту ми прагнули втілити в життя мрію про дитячу самостійність, про можливість повної самореалізації, бо творити індивідуальність необхідно саме в дитині шкільного віку, коли формується характер та визначаються якості особистості.

Таким чином і визріла ідея створення шкільного проекту „Веселі перегони”.

Із метою підвищення якості навчання, зміцнення свідомої дисципліни, реалізації вимог режиму роботи школи, організації позакласної виховної роботи, розвитку ініціативи та творчої самодіяльності учнів у школі з нового навчального року і розпочав діяти проект для учнів 4-11 класів "Веселі перегони", який спрямований на розвиток організаторських здібностей, вміння дітей відстоювати свою точку зору, формувати світогляд, згуртування однодумців навколо спільної справи.

У вестибулі школи обладнано стенд, який висвітлює роботу цього проекту, результати змагань. Під керівництвом педагога-організатора Оксани Рябцевої створено своєрідне табло, на якому протягом навчального року оцінюється участь класів за різними формами роботи, а саме: шефська робота; відвідування навчальних занять; результати успішності; шкільні акції, операції; участь у загальношкільних та міських заходах; додаткові форми роботи.

Підведення підсумків буде проводитися попереднє в кінці І семестру та остаточне в кінці навчального року, коли учні отримають вагомий і цікавий подарунок, спонсорами якого є батьківський комітет школи. Хотілося б, щоб наш проект підтримало і міське самоврядування, адже це підготовка майбутніх лідерів держави. Ще невеликий, але все ж таки досвід переконливо показує, що "Веселі перегони" – це ефективна форма організації виховного процесу в школі, яка є новою, цікавою, корисною для всіх учнів.

За допомогою цього шкільного проекту, заохочуємо дітей до самовдосконалення, сумлінного ставлення до навчання та активної участі у органах учнівського самоврядування. А головне, що це підтримали батьки учнів і ініціювали такі ж рейтингові таблиці по класах.

Тож, перемагай у «Веселих перегонах»!

Л.Матях

Безпека життя дітей – питання сьогодення

Одним із головних завдань сучасної школи є створення освітнього середовища для розвитку здорової дитини, формування в учнів свідомого ставлення до свого життя, оволодіння навичками здорового способу життя. Здорове молоде покоління - це запорука стабільного розвитку держави, один із чинників її позитивного іміджу.

Аналіз статистичних даних останніх років свідчить, що, на жаль, актуальним питанням залишається проблема безпеки життєдіяльності дитини, її вміння захистити себе в навколишньому середовищі.

Для батьків, які відправляють свою дитину до школи, на першому місці, безперечно, стоїть безпека. Їх хвилює, щоб дитина повернулася звідти живою та здоровою.

Саме тому дирекція Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 ініціювала проведення заходів щодо посилення безпеки дітей у навчальному закладі. Перш за все – це нагадування учням правил безпеки в школі. У наші дні дітям треба бути більш обережними, а батькам - більш пильними, ніж раніше. Через помітне соціальне розшарування нашого суспільства, підвищення рівня злочинності, для наших дітей школа повинна стати безпечним місцем. Тому за підтримки начальника Державної служби охорони при УМВС України в Чернігівській області, майора міліції В’ячеслава Цапенка територію школи з листопада 2013 року взято під охорону, а приміщення обладнано тривожною кнопкою виклику загону охорони.

«Життєві ситуації складаються по-різному, і інколи люди потребують екстреної допомоги працівників міліції, - коментує В’ячеслав Цапенко, - у разі небезпеки наші співробітники в найкоротший термін прийдуть на допомогу і стануть на захист життя, законних прав та інтересів школярів.»

Педагогічний і батьківський колективи школи вдячні депутату міської ради, випускнику школи Борисенко Олександру Григоровичу, який узяв на себе матеріальні витрати на щомісячну оплату послуг охорони.

Отже, формування безпечного і здорового способу життя, вирішення проблем особистої та громадської безпеки, виховання в дітях і підлітках громадської відповідальності, гуманістичних якостей, набуття ними навичок і досвіду із самозахисту та рятування й надалі залишатимуться пріоритетним напрямком роботи Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2. Для нас безпека життя дітей – питання сьогодення.

Л.Матях

Сайт оновлено 22 березня 2014 р. | © 2011-2022 Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 м.Ніжина | Бесплатный хостинг предоставлен: ho.ua